Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ نفر به تعداد مبتلایان اضافه شد ولی مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نداشتیم.

وی اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و ۶۵۴ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۶۴۸ نفر شامل ۳۹ درصد مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون ۳۶۲ نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود ۵۶ درصد مبتلایان را شامل می‌شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ هزار و ۶۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر در کشور بهبود یافته از بیماری کرونا هستند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی آذربایجان غربی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز