Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت : جهش تولید سرمایه‌هایی را که اکنون در بازار دلالی سرگردان است به عرصه تولید و اشتغال وارد می‌کند.

او گفت : عملی شدن جهش تولید نتایج مثبت دیگری به همراه خواهد داشت که هم تورم را کاهش می‌دهد و هم نقدینگی جامعه را مدیریت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود: نقدینگی بازار‌های ارز، طلا، مسکن و خودرو را ویران کرده و باید این نقدینگی را در مسیر تولید هدایت کرد.

حسینی کیا گفت: اگر میزان نقدینگی کشور که حدود ۲ تریلیون و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است در مسیر تولید و اشتغال به حرکت در آید مشکل اشتغال برطرف می‌شود.

او افزود: وجود ۱۵ کشور حاشیه‌ای یک ظرفیت بزرگ برای صادرات و تعاملات اقتصادی است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره ببریم.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق مطلوب‌تر و بیشتر جهش تولید باید به جوان‌های کشور میدان داد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران سرمایه گذاری تورم تک رقمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر


پيشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پويايی فكر و گسترش انديشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای كه از فرصت فکر، انديشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پيشرفت، رونقی مضاعف خواهد يافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال