Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@19:32:39 GMT

کرونا روند درمانی قهرمان آسیا را به تاخیر انداخت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۶۶۳

کرونا روند درمانی قهرمان آسیا را به تاخیر انداخت

حسن رنگرز گفت: فدراسیون کشتی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی و انسانی خود بحث درمان 3 کشتی گیر را با جدیت پیگیری کرده است.

 

حسن رنگرز:

فدراسیون کشتی با جدیت درمان 3 کشتی گیر را پیگیری کرده است

علاقه ای به تبلیغاتی کردن این موضوعات نداریم

حسن رنگرز گفت: فدراسیون کشتی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی و انسانی خود بحث درمان 3 کشتی گیر را با جدیت پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی و انسانی خود در خصوص جامعه کشتی، پیگیری های خاص و مرتبط را انجام می دهد و در همین راستا پیگیری های لازم را در خصوص سه کشتی گیری که در چند وقت اخیر درگیر بیماری و آسیب دیدگی در خارج از فضای کشتی شدند و این موضع باعث مکدر شدن خاطر جامعه و علاقمندان به کشتی شده است، انجام داده است.

وی ادامه داد: در خصوص آقای میثم زارع که قبل از این هم برای علاقمندان به کشتی گزارشی ارائه شد، فدراسیون کشتی پیگیری های فراوانی را در مورد بستری شدن وی در بیمارستان رفیده، انجام عمل جراحی مجدد وی در بیمارستان فیروزگر و همچنین تمدید دوره های درمانی ایشان در بیمارستان رفیده داشته و نسبت به پرداخت هزینه های درمانی ایشان نیز اقدام کرده است.

رنگرز تصریح کرد: در مورد آقای محمدرضا آقانیا هم فدراسیون کشتی پیگیری هایی را صورت داد و در پی آن وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی ورود پیدا کردند و مقرر شد که کمک های مؤثری نسبت به این کشتی گیر صاحب عنوان ما انجام بدهند.

سخنگوی فدارسیون کشتی در مورد روند درمانی محسن قاسمی اظهار داشت: در مورد ایشان نیز فدراسیون کشتی اسفندماه سال گذشته مکاتباتی را با وزارت ورزش و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت داد که متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمارستان های درگیر با آن جابه جایی ایشان به بیمارستان مدنظر امکان پذیر نبود و در نهایت مقرر شد موضوع ایشان از طریق صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش پیگیری شود.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی علیرغم اینکه مانند بخش ها و دستگاه های دیگر ردیف بودجه ی مستقل برای حمایت از کشتی گیران برای مصدومیت و یا بیماری آن ها پس از دوران قهرمانی ندارد اما با توجه به وظیفه انسانی که نسبت به این کشتی گیران گرانقدر احساس می کند، خود را متعهد و مکلف به پیگیری مباحث درمانی این عزیزان می داند و علاقه ای هم ندارد که برای آن چیزی که بعنوان وظیفه و یا رسالت یا تکلیف وجودی تشکیلات فدراسیون است، موضوع را تبلیغاتی کند و اعتقاد دارد که شأن این عزیزان فراتر از انجام کارهای تبلیغاتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی حسن رنگرز فدراسیون کشتی حسن رنگرز کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد