Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان، گفت: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرهای استان را ندارد و امیدواریم همه با در خانه ماندن به انقطاع شیوع این ویروس کمک کنیم.

به گزارش ایسنا هادی حق‌شناس امروز یکشنبه ۱۰ فروردین در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت مسدود خواهد بود و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به هیچ عنوان به کسی اجازه ورود به تفرجگاه‌ها داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، افزود: معابر شهرها و روستاهای استان بیش از ۷ بار ضدعفونی شده و خیرین بیش از ۱۳ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده‌اند.

استاندار گلستان بابیان اینکه برخی مشاغل تأمین‌کننده نیازهای روزمره مردم را بر عهده دارند و باید به فعالیت خود با رعایت مسائل بهداشتی ادامه دهند، گفت: مشاغلی که ادارات کل صمت و بهداشت با مشارکت فرمانداری‌ها تصمیم به تعطیلی آن‌ها می‌گیرد حق فعالیت ندارند و در صورت تخلف جریمه و پلمپ خواهند شد.

حق‌شناس با ابراز تأسف نسبت به فوت درگذشتگان بر اثر ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای شست‌وشو، کفن و دفن و نماز میت فوت‌شدگان بر اثر ویروس کرونا وجود ندارد و باید احترام اموات رعایت شود.

وی با اشاره به‌کندی طرح غربال‌گری در شهرها، یادآور شد: غربال‌گری جمعیت ۸۷۰ هزار نفری روستاییان با همکاری دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و اداره کل روستایی انجام‌گرفته و از خانواده‌های شهرنشین استان تقاضا داریم با مشارکت در این طرح امکان خدمت‌رسانی سریع‌تر را برای کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم آورند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کسانی که کسب‌وکار آنان آسیبی ندیده همچون کارمندان، نسبت به پرداخت هزینه‌های مصرفی خود نظیر آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند تا دستگاه‌های خدمت رسان در ارائه خدمت با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس ضمن تقدیر از کادر پزشکی استان، گفت: اگر رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن صورت نگیرد شاهد دوره دوم این بیماری با ابتلای بسیار بیشتر شهروندان خواهیم بود.

در این جلسه فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران سمن‌های حوزه سلامت گزارشات و نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و تصمیمات لازم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان اتخاذ شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031a7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گلستان استاندار گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • استاندار لرستان سرزده به ادارات کل کار و راه و شهرسازی رفت
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد