Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:18:01 GMT

باشگاه اوسترشوند در آستانه انحلال بخاطر ملی‌پوش ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۳۶

به گزارش ایلنا، سامان قدوس در تابستان سال 2018 به نظر می‌رسید از باشگاه اوسترشوند راهی هوئسکا در لالیگا اسپانیا شود اما به یکباره با چرخش 360 درجه‌ای این مهاجم ملی پوش کشورمان راهی آمیان فرانسه شد.

بعد از این انتقال باشگاه هوئسکا از اوسترشوند و سامان قدوس شکایت کرد و به دنبال این شکایت فیفا سامان قدوس  را 4 ماه محروم کرد و این باشگاه سوئدی  نیز 4 میلیون یورو جریمه شد و دو پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسترشوند با توجه به اینکه نتوانسته بازیکنی جذب کند حالا باید تا 3 ژوئن بدهی‌ها خود را تسویه کند و بر اساس قوانین سوئد اگر این باشگاه نتواند این کار را بکند به طور کلی منحل خواهد شد. با توجه به بدهی 2 میلیون یوروی این تیم و جریمه 4 میلیون یوروی فیفا برای این باشگاه و با توجه به کاهش درآمد باشگاه‌ها با وجود ویروس کرونا به نظر می‌رسد انحلال این باشگاه سوئدی محتمل باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سامان قدوس اوسترشوند سوئد لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)