Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:20:12 GMT

هشدار پلوسی درباره تعلل ترامپ در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۰۴۸

هشدار پلوسی درباره تعلل ترامپ در مقابله با کرونا

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت، دولت این کشور مسئول فوت آمریکایی‌ها در اثر ابتلا به کرونا است.

پلوسی در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» گفت: «تکذیب [شیوع کرونا]توسط رئیس‌جمهور مرگ‌اور بود. تعلل او در رساندن تجهیزات به نقاطی که به آن احتیاج دارند مرگ‌آور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان که رئیس‌جمهور دست روی دست می‌گذارد مردم جانشان را از دست می‌دهند».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را مسبب مرگ آمریکایی‌های می‌داند گفت، «بله همینطور است. منظور من همین است».

پلوسی گفت: هنگامی که بحران کرونا به اتمام برسد باید اقدامات دولت در برابر این همه‌گیری مورد تحقیق قرار گیرد. اما اکنون مهم این است که این اطمینان حاصل شود که شکست‌های او در برابر کنترل کرونا متوقف شود.

وی افزود: «ما هنوز دستگاه‌های تست کافی نداریم. ما هنوز تجهیزات محافظتی برای کارکنان بخش بهداشت که جانشان را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند نداریم».

آمریکا از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا در جهان، رتبه اول را دارد و تا کنون بیش از ۱۲۳ هزار مبتلا در این کشور گزارش شده است که از این میان ۲۲۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز شیوع ویروس کرونا مقابله با کرونا نانسی پلوسی مجلس نمایندگان آمریکا کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین