Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:23:58 GMT

۴۰ گروه جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با «کرونا» در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۲۲۶

۴۰ گروه جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با «کرونا» در جهرم

توکل گفت: سپاه ناحیه جهرم با تشکیل تیم سالم سازی و مبارزه با رفع آلودگی، به صورت سه شیفت صبح، عصر و شب و در قالب ۴۰ گروه جهادی به گندزدایی معابر و خیابان های سطح شهر پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامرضا توکل»، امشب، (یکشنبه 10 فروردین)، در آیین جشن اعیاد شعبانیه که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تبریک این ایام، گفت: امیدواریم با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) بتوانیم سعادت دنیا و آخرت را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با گرامی‌داشت یاد و خاطره یک هزار و 200 شهید دوران دفاع مقدس، 11 شهید دوران انقلاب، 10 شهید مدافع حرم و 2 شهید مدافع وطن در شهرستان جهرم، یاد و خاطره بزرگان این شهرستان همچون «آیت الله حق شناس»، «آیت الله شب زنده دار»، «آیت الله شریعتمداری» و «آیت الله سید حسین آیت اللهی» را گرامی‌داشت.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری «کرونا» و همکاری بسیج و سپاه جهرم در خدمت رسانی به مردم، بیان کرد: در سال جدید با یک بیماری ناخوانده مواجه شدیم که کشور و شهر ما را درگیر کرده است.

 

توکل ادامه داد: سپاه و بسیج جهرم نیز در قرارگاه پدافند «شفا» در کنار مدافعان سلامت به مبارزه علیه این بیماری پرداخت که همچنان این خدمات ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: سپاه جهرم با تشکیل تیم های مراقبت، حفظ و صیانت از بیماران که دوران نقاهت را در منزل می گذرانند بر عهده گرفت و در کنار پزشکان و کادر درمانی روزانه با مراجعه به منازل این افراد به ضدعفونی محیط و تهیه مایحتاج آنها اقدام کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: این نیروی مردمی همچنین با تشکیل تیم سالم سازی و مبارزه با رفع آلودگی، به صورت سه شیفت صبح، عصر و شب و در قالب 40 گروه جهادی به گندزدایی معابر و خیابان های سطح شهر پرداخته است.

 

وی افزود: تیم دیگر نیز در قالب بسیج ادارات جهت نظارت کامل در رعایت اصول بهداشتی در ادارات و ارگان های دولتی شهرستان جهرم اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

 

توکل با اشاره به راه اندازی بیمارستان مجازی به همت حوزه مقاومت بقیه الله (عج) جهرم، گفت: در این راستا تعداد 47 پزشک متخصص و فوق تخصص مشغول فعالیت  شده و روزانه به بیش از 200 مراجعه کننده خدمات ارائه می شود.

 

وی همچنین به راه اندازی کارگاه ساخت ماسک نیز اشاره کرد که روزانه تعدد 2 هزار و 500 ماسک تولید می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم به توزیع 2 هزار بسته غذایی و 9 هزار بسته بهداشتی به همت دفتر کانون های رضوی و مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام در جهرم اشاره کرد که با همکاری بسیج اقدام به توزیع این بسته ها میان افراد نیازمند کرده اند.

 

وی در پایان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در راستای ریشه کن کردن ویروس کرونا، گفت: به امید خدا و با رعایت توصیه ها و نکات بهداشتی توسط مردم ازاین گذرگاه نیز با موفقیت عبور می کنیم.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا سپاه ناحیه جهرم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم