Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مدتی قبل حاشیه های فراوانی برای مهدی طارمی ستاره پیشین پرسپولیس درباره ارتباط او با یک بازیگر سینما ایجاد شد. طارمی طی این مدت سعی کرده بود از این ماجرا فاصله بگیرد و به آن پاسخ ندهد اما سرانجام او در مصاحبه ای که با ورزش سه انجام داد، سکوتش را شکست و در این مورد شفاف سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در این مورد گفت: این ماجرا اصلاً واقعیت نداشت. اگر بحثی واقعیت داشته باشد، همه آن را می‌پذیرند، اما اگر بحثی واقعیت نداشته باشد، کسی آن را نمی‌پذیرد. خودم به شخصه نمی‌توانستم آن موضوع را بپذیرم و چیزی نگویم ولی وقتی دیدم بحث در حال بزرگ شدن است و در ذهن مردم می‌ماند، دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد چون همانطور که درباره این رابطه توضیح دادم، حدود دو سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

مهاجم لژیونر فوتبال ایران درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود.

طارمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این اتفاق از کسی شکایتی دارد، ابراز کرد: من هیچ وقت در زندگی‌ام از هیچکس گله نمی‌کنم و شکایتی ندارم. ما می‌توانیم قبل از هر اتفاقی که می‌افتد، آن را پیشگیری کنیم و کارهایی انجام ندهیم تا بعدها یک سری اتفاقات را به همراه نداشته باشد.

او یادآور شد: من خودم را مقصر می‌دانم که آن عکس‌ها را گرفتم و این اتفاقات پیش آمد. البته در ادامه من مقصر نبودم که چرا مردم فهمیدند ولی در مجموع، من از کسی شکایت نمی‌کنم و دوست ندارم دیگر درباره آن قضیه صحبتی انجام دهم چون چیز خاصی نبود.

ستاره ایرانی ریو آوه پرتغال تصریح کرد: چنین رابطه و اتفافاتی در زندگی مردم وجود دارد، نه فقط شخص من. شاید برای خیلی‌ها این مسائل اتفاق بیفتد. مردم همیشه دوست دارند درباره این قضایا از سایر بازیگران و افرادی که در چشم هستند، بدانند. البته مردم می‌گویند سلبریتی، اما معنی این کلمه سلبریتی را بعدا به من بگویید، چون هیچ‌وقت نفهمیدم یعنی چه!

طارمی تاکید کرد: مردم دوست دارند درباره زندگی آدم‌هایی که یک مقدار معروف هستند، مطلع شوند چون این اتفاقات برای آنها جذاب است ولی برای من یک چیز نرمال و عادی بود و اصلا مهم نیست. الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است! (با خنده)

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 496286 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد

با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، موضوع تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه بیشتر از قبل شنیده می‌شود.

 گفته می‌شود فردی به نام فروزنده قرار است بزودی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود که این فرد از مدیران اقتصادی به‌شمار می‌رود. 

از طرف دیگر با استعفای حسین خبیری، هیات مدیره پرسپولیس چند ماهی است که با ۴ نفر برگزار می‌شود و مشخص نیست مصوبات این هیات مدیره، چطور قابلیت اجرایی دارد چرا که طبق قانون، اعضای هیات مدیره باید عدد فرد باشد!

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد