Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های استان سمنان تا روز دهم فروردین ماه به ۷۷۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام رؤسای دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۱۳ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به ۷۷۲ نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز دهم فروردین‌ماه به ۶۱۷ نفر رسیده است.

بر پایه آمارهای دریافت‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز دهم فرودین ماه، ۴۱۳ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و شمار مبتلایان جدید، چهار نفر اعلام شده است.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز دهم فروردین‌ماه به ۳۳۵ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که دو شهرستان شاهرود و میامی را در این استان زیرپوشش خود دارد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این دو شهرستان به ۳۵۹ نفر رسیده است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، شمار مبتلایان جدید در شهرستان‌های شاهرود و میامی، ۹ نفر است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز دهم فروردین‌ماه به ۲۸۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان سمنان دانشگاه علوم پزشکی کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا شمار مبتلایان نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند