Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:50:05 GMT

ایجاد ۴ فروشگاه اینترنتی در شهرستان رازوجرگلان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۴۳۰

ایجاد ۴ فروشگاه اینترنتی در شهرستان رازوجرگلان

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان از ایجاد و راه‌اندازی ۴ فروشگاه اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

ناصر قدیمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در راز و جرگلان با اشاره به آخرین اقدامات درباره راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در سطح شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: ۴ فروشگاه اینترنتی در سه بخش مرکزی، جرگلان و غلامان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ۲ فروشگاه را در شهر راز، یک فروشگاه را مربوط به جرگلان و فروشگاه دیگر را در غلامان اعلام کرد و افزود: این تعداد از فروشگاه بر مبنای تقاضای مالکان و فروشندگان این فروشگاه‌ها بوده و در صورت درخواست سایر واحدهای صنفی امکان افزوده شدن واحدهای صنفی جدید به لیست فروشگاه‌ها وجود دارد.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان همچنین در ادامه افزود: در شهرستان ۲۰ واحد صنفی نیز به‌صورت پیامکی و ارسال با پیک آماده ارائه خدمات و رفع نیازهای مایحتاج اساسی شهروندان این شهرستان هستند.

وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در شهرستان، رفت‌وآمدهای خود برای خریدهای مایحتاج اساسی را تنها به خریدهای اینترنتی موکول کنند.

گفتنی است شهرستان مرزی راز و جرگلان ازجمله محروم‌ترین شهرستان‌های استان ازنظر شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی است و بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون از مجموع ۳۰۱ مبتلابه ویروس کرونا در استان، ۷ نفر مربوط به این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی تجارت صنعت راز کرونا رازوجرگلان شهرستان راز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان