Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:14:03 GMT

انجام بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ بازرسی از اصناف لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۵۵۲

انجام بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ بازرسی از اصناف لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از انجام بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ بازرسی از اصناف این استان خبر داد.

محمدرضا صفی خانی اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان تاکنون بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان انجام شده است.

 وی ادامه داد: بر همین اساس ۲ هزار و ۵۳۰ واحد صنفی با دستور مقامات قضایی پلمپ شده، از هزار و ۳۸۰ واحد تعهد گرفته شده و ۳ هزار و ۹۶۰ واحد صنفی نیز تذکر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: روند نظارت و بازرسی برای تعطیلی اصناف غیر ضرور با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها به‌صورت مستمر در شهرهای مختلف استان در حال انجام است و مطمئناً در جهت حفظ سلامت هم استانی‌های لرستانی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

صفی خانی ضمن تشکر از صاحبان صنوف غیرضروری که اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده‌اند، افزود: باید از اغلب صاحبان واحدهای صنفی که با وجود تمامی مسائل و کاستی‌ها به‌صورت خودجوش اقدام به تعطیلی اصناف خود کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت تعطیلی اصناف غیر ضرور اکیپ‌های نظارتی علاوه بر هسته مرکزی شهرها بر مناطق حاشیه‌ای نیز نظارت کرده تا شاهد تعطیلی کامل اصناف غیر ضرور باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: در لرستان حدود ۵۶ هزار واحد صنفی وجود دارد که از این میزان ۱۸ هزار واحد در مرکز استان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت اصناف همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا اصناف غیر ضرور تعطیلی اصناف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند