Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:47:14 GMT

آمار مسافران را از پلیس گرفته ایم/غربالگری در بازگشت از سفر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۵۹۳

آمار مسافران را از پلیس گرفته ایم/غربالگری در بازگشت از سفر

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جمشیدی، در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: یکی از نگرانی‌های وزارت بهداشت، وضعیت سلامت مسافران در بازگشت از سفر بود که خوشبختانه توانستیم آمار آنها را از پلیس بگیریم.

وی افزود: با گرفتن آمار مسافران از پلیس، سراغ آنها خواهیم رفت تا بیماران کرونا غربالگری شوند.

جمشیدی در ارتباط با وضعیت ساخت دارو و واکسن درمان کرونا در کشور، گفت: تا ساخت واکسن و دارو فاصله داریم اما کیت تشخیص را شروع کردیم بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تولید ماسک در کشور اشاره کرد و افزود: از هفته آینده روزانه پنج میلیون عدد ماسک وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 4888731

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا جمشیدی ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت سعید نمکی علیرضا زالی کیانوش جهانپور شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طب سنتی کووید 19 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا رئیسی ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز | جدیدترین آمار از وضعیت صدور کارت سوخت
  • مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد
  • نقش ماماها در ارتقای سلامت مادران/ غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ سینه با محوریت ماماها
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۱۰ دهم ( دانلود قسمت 10 افعی تهران ) حجم رایگان
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد