Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:37:58 GMT

سیل اسفندماه به ۱۳۰۰ واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۸۴۰

سیل اسفندماه به ۱۳۰۰ واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: سیل اسفندماه سال گذشته به یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد.

علیرضا نثاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بار‌ش‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته در نهاوند که منجر به طغیان آب رودخانه‌های این شهرستان شد به تعدادی از واحدهای مسکونی در سطح روستا و برخی مناطق شهری آسیب وارد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته و بازدیدهای میدانی در اثر این سیل مجموعا به یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی شهرستان خسارت وارد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند افزود: از مجموع واحدهای آسیب دیده شهرستان ۵۵۰ واحد احداثی و ۷۵۰ واحد دیگر آن نیز تعمیری هستند.

وی افزود: به منظور تعیین میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی از سوی کارشناسان ما برآوردهای لازم به عمل آمده و برابر با فرم‌های مربوطه به استان اعلام شده تا در صورت تخصیص اعتبارات لازم به مالکان واحدهای خسارت‌دیده پرداخت شود.

قابل ذکر است در فروردین ماه سال گذشته سیل خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف شهرستان وارد ساخت و ۴ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی خسارت دیدند که برای جبران آن اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل واحد مسکونی مسکن واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه