Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@14:17:46 GMT

کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی احتکاری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۰۶۵

کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی احتکاری در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی معصوم بیگی در این خصوص اظهار داشت: از زمانی که موضوع شیوع بیماری کرونا مشخص شد دستورالعمل برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده ابلاغ و اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص نیروی انتظامی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هم حمایت های لازم را می کند بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با همکاری ادراه کل تعزیزات حکومتی، اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مختلفی بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب بیش از ۳۰۰ اماکن متخلف مانند رستوران ها، چایخانه ها، تالارها و کافی شاپ به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی بیان داشت: همچنین ۲۰ مکان نیز که اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از آنها کشف شد پلمب شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف، شیلد محافظ صورت و دیگر اقلام از ابتدای امسال تاکنون، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۹۴ فرد متخلف و محتکر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح های مقابله ای پلیس با محتکران و مالکان اماکنی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند با شدت تداوم دارد و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصفهان تجهیزات پزشکی ویروس کرونا اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است