Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:01:17 GMT

۶۹۴ تن میوه نوروزی در خراسان شمالی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۳۳

۶۹۴ تن میوه نوروزی در خراسان شمالی توزیع شد

امین قربانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید، امسال هزار و ۲۰۰ تن محصول شامل ۷۰۰ تن پرتقال و  ۵۰۰ تن سیب در بازار توزیع می شود.  

وی افزد: قیمت پرتقال تنظیم بازار در خراسان شمالی، با ۲ نوبت کاهش اکنون به ۴۵ هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده است.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت پرتقال تنظیم بازار، با ۹ هزار ریال در هر کیلوگرم، به ۴۵ هزار ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود: با پیگیری ها و رایزنی انجام شده با کمیته ملی راهبری در سطح وزارتخانه، موافقت برای کاهش قیمت این محصول حاصل شده است.

پیش از این پرتقال، به ازای هر کیلوگرم، ۵۴ هزار ریال عرضه می شد. توزیع پرتقال شب عید در خراسان شمالی که به دلیل بالا بودن قیمت سبب اعتراض مردم و متوقف شده بود، پیش از این هم  اصلاح و با کاهش قیمت این میوه به هر کیلوگرم ۵۴ هزار ریال، رسید و اخیرا دوباره کاهش یافته است.  

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیم استانی، قیمت اعلام شده برای عرضه سیب تنظیم بازار شب عید کیلویی ۵۵ هزار ریال است.

وی تصریح کرد: میوه به اندازه نیاز، در استان ذخیره شده و نگرانی در تامین این کالا وجود ندارد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، میوه تنظیم بازار، تا ۱۵ فروردین ماه  با قیمت مصوب، عرضه می شود.

وی گفت: برنامه ریزی به گونه ای است که شبکه توزیع در شهرها گسترده است، عرضه میوه شب عید در ۹۰ نقطه بجنورد و در مجموع بیش از ۲۰۰ نقطه استان در حال انجام  است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میوه شب عید، توسط اصناف توزیع می شود و سازمان تعاون روستایی هم کار توزیع این محصول در روستاها را انجام می دهد.

خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

برچسب‌ها خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت خراسان شمالی تنظیم بازار هزار ریال شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد