Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:36:22 GMT

مطالبات داوران کشتی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۳۸

مطالبات داوران کشتی پرداخت شد

فدراسیون کشتی بخش دیگری از حق الزحمه های معوقه داوران کشتی کشور را پرداخت کرد.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با بیان این مطلب افزود: در ابتدای قبول مسئولیت کمیسیون داوران یکی از وعده های ما پیگیری مطالبات داوران بود و با روی کار آمدن فدراسیون جدید با یک نظر مثبت به جایگاه داوری ابتدا با پیشنهاد افزایش حق الزحمه داوران موافقت و به استان ها ابلاغ گردید، سپس نحوه پرداخت معوقات داوران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ابتدا مطالبات داورانی که فوت شده بودند و برخی که در حال حاضر در بستر بیماری هستند بطور کامل و حتی اضافه تر پرداخت گردید.

فروتن اظهار داشت: همانطور که سوریان نایب رئیس فدراسیون هفته پیش اعلام کرده بود، در ادامه پرداخت معوقات داوران کشتی کشور، قسط سوم از این بدهی ها به آنها پرداخت شد. البته این معوقات برای ۱۰ سال گذشته است و رؤسا و سرپرستان فدراسیون های وقت می بایست نسبت به پرداخت آن اقدام می کردند اما بنا به دلایلی این اتفاق نیافتاد و حجم بدهی به داوران کشتی سنگین شده بود. خوشبختانه فدراسیون فعلی در این رابطه علی رغم مشکلات عدیده مالی جهت رفع مطالبات و بدهی ها گام بر می دارد و تاکنون نیز تمام تلاش خود را در این زمینه کرده است، البته این معوقات مربوط به ادوار گذشته بوده و حس مسئولیت مسئولان فدراسیون نسبت به این قشر زحمتکش باعث شد که این موضوع را مشمول زمان نکنند و پیگیر حق و حقوق داوران باشند، این را هم باید بگویم که این پرداخت ها به داوران توافقی و با رضایت آنها در جهت درک موقعیت و شرایط کنونی فدراسیون انجام می شود.

 

وی ادامه داد: رسالت فدراسیون و کمیسیون داوران ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان داوری می باشد و شاهد بودید که در تمام مسابقات برگزار شده در طول سال از این داوران گرانقدر در جایگاه ناظر و سرپرست مسابقات کمک گرفته شد و در رابطه پرداخت معوقات ایشان نیز همانطور که اشاره کردم اولویت اول ما پرداخت به خانواده برخی از داوران کشتی که اکنون در بین ما نیستند، سپس داوران بازنشسته بود و در حال حاضر هم در حال پرداخت حق الزحمه داوران فعال هستیم.

 

فروتن تصریح کرد: فدراسیون تاکنون در سه مرحله در مجموع حق الزحمه ۴۳ داور را پرداخت کرده است و برنامه ما این است که به زودی باقی مانده طلب داوران کشتی که از سال های قبل مانده است را به آنها پرداخت کنیم.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی داوران کشتی حق الزحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضائی، رؤسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضائی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تأیید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آئین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد بحث سامانه ارکان قضائی بود. در واقع این سامانه به روزرسانی و در دسترس مسئولان ذی‌ربط قرار گرفت. همچنین تصمیمات ارکان قضائی، سازمان لیگ فوتبال و کمیته داوران در چارچوب پیوست رسانه‌ای به موقع اعلام خواهد شد.

محمدنبی در پایان گفت: چیدمان داوران در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر با هماهنگی و نظارت کارگروه تعیین شده لازم الاجرا خواهد بود.

کد خبر 6087846

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی