Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:15:09 GMT

کشف ۵۶۰ لیتر الکل سفید قاچاق در چرداول

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۷۴

کشف ۵۶۰ لیتر الکل سفید قاچاق در چرداول

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی جمشیدپور اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی و رصد نحوه توزیع و پخش این فراورده‌های صنعتی در دستور کار ماموران پلیس امنیت استان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد ضد عفونی کننده توسط یک باند قاچاق و انتقال این مواد از استان همجوار به یکی از دیگر استان‌ها موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی تاکید کرد: ماموران با رصدهای پلیسی و با اشرافیت کامل ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۴۰۵ را در ایست و بازرسی پل سیمره شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جمشیدپور افزود: در این عملیات موفق پلیسی ۵۶۰ لیتر الکل سفید قاچاق کشف، ۲ دستگاه خودور توقیف و سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبر 4888778

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام قاچاق ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد ماسک طبی بارش باران طرح غربالگری تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد