Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق جهش تولید باید به طور جدی همه پای کار باشند و با ورود کالای قاچاق به کشور برخورد کنند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

حسینعلی شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال 1399 را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند؛ نامگذاری این سال به نام جهش تولید به معنا دنباله‌روی سالی است که ایشان رونق تولید و تولید داخل را مطرح کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته و برای تحقق شعار سالی که از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام رونق تولید نامگذاری شده بود کارهای زیادی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به جلوگیری از ورود کالاهایی که مشابه داخلی آن در کشور وجود داشت اشاره کرد؛ البته این مقدار هنوز کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار «جهش تولید» دولت باید به طور جدی پای کار بیاید, عنوان کرد: برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور به طور جدی باید مبارزه صورت گیرد و جلوی ورود کالاهایی که مشابه داخلی آن در کشور موجود است باید به طور صد در صد گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: واردات تنها برای کارخانه‌هایی که نیازهای داخل را تولید می‌کنند باید داشته باشیم به این معنی که واردات کالا از کشورهای دیگر فقط برای رفع نیاز کارخانه‌ها را اگر لازم بود انجام دهیم.

شهریاری تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی اگر احساس کند خلا قانون گذاری وجود دارد و نیاز به قانون گذاری جدید است قطعا در این زمینه وارد عمل خواهد شد؛ در راستای کاهش قاچاق کالا و ورود آن به کشور قوه قضائیه نقش بسیاری مهمی دارد چرا که سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی و سیستم‌های نظارتی می‌توانند مراقبت‌های جدی را برای کاهش واردات قاچاق کالا داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری: دولت با ارائه وام به جوانان مبتکر زمینه تحقق "جهش تولید" را فراهم کندقم| "جهش تولید" نیازمند مدیریت جهادی و مشارکت بخش خصوصی و دولتی است"جهش تولید" سبب کاهش نرخ بیکاری می‌شود

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گمرکات رسمی در سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام داده اند اما باید نظارت بیشتری انجام شود و آدم‌های پاکدستی در مبادی ورودی کشور مشغول به کار شوند همچنین نیروی مرزبانی و انتظامی نیز باید به طور جدی مرزها را کنترل کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که برای مبارزه با قاچاق کالا برخورد با کولبران مد نظر نیست عنوان کرد: از نظر بنده اگر اقداماتی که مطرح شد انجام شود امسال سال خوبی در افزایش و جهش تولید در کشور را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/394/ش

R7843/P/S6,65/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان قاچاق کالا امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق کالا امام خامنه ای سیستان و بلوچستان قاچاق کالا امام خامنه ای مجلس شورای اسلامی زاهدان در مجلس باید به طور قاچاق کالا طور جدی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان