Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:56:32 GMT

تشکیل ۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۹۵۷

تشکیل ۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان

اسماعیل مسلمی گفت: از اسفند ماه تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل مسلمی تصریح کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال است که جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است.

 

مسلمی با اشاره به اقلام مکشوفه در طی بازرسی های صورت گرفته است، اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضد عفونی کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ پل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، افزود: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵ هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته است.

 

مسلمی اظهار داشت: این بازرسی های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی صورت می گیرد.

 

وی خاطر نشان ساخت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف اقلام بهداشتی پرونده تخلفاتی اقلام بهداشتی معدن و تجارت استان زنجان اقلام بهداشتی سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار

به گزارش صدای ایران، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان