Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: به همت نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی اصفهان و به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین همه بیماران کرونایی و کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس توزیع شد.

«سید رضا مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به اهمیت قدرشناسی تلاش‌های پرستاران و پزشکان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا گفت: خادمیاران رضوی ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری شده در بیمارستان ها، غذای متبرک حضرتی را بین بیماران و جهادگران سلامت توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان ادامه داد: خادمیاران رضوی غذاهای متبرک را در بیمارستان های صدوقی، شریعتی، امین، غرضی، بیمارستان ارتش، الزهرا، خورشید، سیدالشهدا در اصفهان و چندین بیمارستان در شهرستان های شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، مبارکه، نطنز، لنجان و شاهین شهر توزیع کردند.


وی افزود: غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با نظارت کارشناسان اداره بهداشت و هماهنگی کارکنان بیمارستان ها، به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانی و بیماران توزیع شد.


مرتضوی ادامه داد: هزینه این اقدام از سمت آشپزخانه حضرت رضا علیه السلام تامین شده و بخشی از آن را خیران اصفهان تامین کرده اند.


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: در نیمه شعبان هم پنج هزار پرس غذای متبرکی در استان اصفهان توزیع خواهد شد.

 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: غذای متبرک رضوی آستان قدس اورژانس کرونا بیمارستان اصفهان آستان قدس رضوی اصفهان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها