Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:06:20 GMT

جاده اردبیل - آستارا تا ۱۵ فروردین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۴۸۸

جاده اردبیل - آستارا تا ۱۵ فروردین مسدود شد

علی رحمتی روز دوشنبه افزود: تونل حیران در ابتدای این جاده نیز به خاطر تعمیرات، بهسازی ابنیه فنی و رفع نواقص سیستم روشنایی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ بامداد مسدود خواهد بود.

وی بیان کرد: در این تونل عملیات تعمیر سیستم روشنایی، پاکسازی کانال‌ها و شستشو و لکه‌گیری مسیر داخلی انجام خواهد گرفت .

او  گفت: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش محسوس تردد در تمامی جاده های  استان بویژه مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی  با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاران از مردم خواست در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شعار درخانه بمانیم عمل کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روشنایی شبانه روزی ویروس مسدود بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک