Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه اقلید از تولید و توزیع حدود 23 هزار ماسک و 22 هزار و 640 عدد قوطی مایع ضدعفونی‎کننده دست بین خانوارهای سطح این شهرستان خبر داد.

مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه به همت و وحدت و انسجام همیشگی مردم شریف ایران در زمان‎ها و مسائل مختلف اشاره و عنوان کرد: در مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز با همراهی مردم پیروز می‎شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه اقلید از اقدامات و عملکرد  این نهاد در سطح شهرستان به اشکال مختلف اشاره و بیان کرد: راه‎اندازی شش کارگاه جهادی بسیج برای تولید ماسک در اقلید و سرحد چهاردانگه با همت خیران و نیروهای جهادی از جمله این اقدامات بود که تاکنون 23 هزار ماسک تولید و در بین مردم شهر و روستا، نیروهای امنیتی، نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی، دادگستری، اورژانس، انجمن خیریه، پاکبانان شهرداری، مراکز بهداشتی درمانی، امدادی و ادارات دارای شیف‎کاری و...توزیع شد.

صالحی از توزیع 22 هزار و 640 عدد قوطی 120 سی سی مایع ضدعفونی کننده دست (هندراب) در بین خانوارهای شهرها و روستاها با اولویت مکان‌ها، محلات و افراد محروم‌تر خبر داد و گفت: محلول‌پاشی و گندزدایی معابر عمومی، ادارات، بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها، محیط‌های کارگاهی و...در سطح شهرها و روستاهای سطح شهرستان از دیگر رویکردهای سپاه در این مدت بود.

وی با اشاره به 15 مرحله گندزدایی شهر اقلید و نیز محلول‌پاشی در روستاها طی چند مرحله که به همت حوزه‎ها و پایگاه‎های مقاومت بسیج صورت گرفت، تصریح کرد: حدود 200 هزار لیتر محلول تاکنون برای گندزدایی و ضدعفونی کردن سطح شهرستان اقلید استفاده شد.

تهیه و واگذاری الکل موردنیاز درمانگاه‎ها، مطب‌ پزشکان، مکان‎های امدادی و...، برپایی 6 پایگاه ایست سلامت در ورودی های شهرستان با استفاده از ظرفیت 750 نفرروز بسیجی، تشکیل قرارگاه پدافند زیستی سپاه، همکاری با سپاه شهرستان‌های آباده، ارسنجان، ثارالله شیراز، معاونت اجتماعی سپاه فجر برای تهیه هندراب و الکل، همکاری بیش از 100 بسیجی با شبکه بهداشت و درمان برای اجرای طرح غربالگری به عنوان بسیجیان همیار سلامت، حضور فعال و همکاری مستمر با اتاق اصناف در اجرای طرح خلوت کردن معابر و اصناف، تهیه و توزیع 160 بسته حمایتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان برای افراد آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا که تحت حمایت هیچ ارگانی نبودند و...از جمله عملکردهای سپاه اقلید بود که صالحی به آن‌ها اشاره کرد.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت روانی و حفظ آرامش جامعه در بحران بیماری کرونا و نیز ارتقای آگاهی و دانش و اطلاعات عمومی برای رعایت هرچه بهتر و بیشتر مسائل بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و تضمین سلامت مردم، از عملکرد مدیریت فضای مجازی سپاه اقلید و کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان در این زمینه با تشکیل گروه های آموزشی و ارائه محتواهای معتر در فضای مجازی سخن گفت و عنوان داشت: انتشار اخبار موثق و جلوگیری از شیوع شایعات و رصد مسائل مربوط به ای موضوع در فضای مجازی و حقیقی شهرستان از رویکردهای دیگر مدیریت فضای مجازی سپاه است.

فرمانده سپاه اقلید در پایان سخنان خود با تقدیر از خیران و نیروهای مردمی در تولید ماسک، کارخانه پارس الکل و اداره صمت در تهیه هندرآب و نیز فرمانداری، شهرداری، آبفای شهری و روستایی، ناجا، راهداری، جهاد کشاورزی و اهالی محترم محله ارجمان اقلید در گندزدایی و محلول‌پاشی سطح شهر، خاطرنشان کرد: تا رفع کامل این بحران سپاه و بسیج در میدان خدمت به مردم و دفاع از سلامت آن‎ها پای‎کار است و روند توزیع هندراب و ماسک ادامه دارد.

صالحی گفت: گزارش ارائه شده و اقدامات صورت‎گرفته با همراهی و تعامل ادارات و نهادهای شهرستانی  تحقق یافت که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اقلید فرمانده سپاه تولید و توزیع 23 هزار ماسک نیروهای بسیجی جهادی محلول پاشی کرونا فضای مجازی سپاه اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید