Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@00:01:50 GMT

تاکید رییسی بر آگاهی‌بخشی و حفظ امنیت شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۷۳۷

 در عصر دهمین روز فروردین ۱۳۹۹، حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تمجید کرد و گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و گزارش‌هایی که به بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه از دست‌اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کووید -۱۹ تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته‌شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

نکته دیگری که در تماس تلفنی رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده‌شده در شورا‌های تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه‌شده، اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذشده برای مقابله با جرایم سازمان‌یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه تماس‌های تلفنی عصر یکشنبه خود، با علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی رییسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع افکار عمومی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آگاهی‌بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمد‌های غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اقناع افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی، گفت: از دست‌اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه‌های مختلف برای آگاهی‌بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

در تماس تلفنی رییسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تامین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

رییس قوه قضاییه ضمن استماع گزارش ارائه‌شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرد و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر کشور وزارتخانه وزارت کشور قوه قضاییه اجتماعی و سیاسی ویروس سلامت ایران تعطیلات نوروز تامین امنیت سازمان صدا و سیما صدا و سیما کارشناسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی جنگ رسانه رسانه ملی زندان تامین امنیت رسانه سازمان صدا و سیما قوه قضاییه وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟