Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:41:36 GMT

برگزاری مسابقه «پلاک۸» با همکاری مسجد الرسول(ص)

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۹۷۸

برگزاری مسابقه «پلاک۸» با همکاری مسجد الرسول(ص)

مسابقه «پلاک ۸» در فرصت حضور خانواده‌ها درخانه به همت مسجد الرسول(ص) و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،با توجه به شیوع ویروس کرونا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با همکاری مسجد الرسول(ص) اقدام به برگزاری مسابقه «پلاک 8» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه با هدف ارتقای سطح کیفی اوقات فراغت به صورت مجازی در محورهایی همچون خاطره نویسی و گویندگی، کتابخوانی، نقاشی( نونهالان و نوجوانان و جوانان)، استعدادیابی، طراحی و کاریکاتور همراه با جوایز نفیس برگزار می شود.

 

 علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثارشان را تا پایان فروردین 99 به نشانیpelake8admin@ ارسال کنند.

 

تمام بخش های مسابقه به غیر بخش کتابخوانی توسط مردم داوری می شود و همزمان با 15 رمضان ولادت امام حسن مجتبی(ع) به برگزیدگان مسابقه جوایزی تقدیم می شود.

 

بنابراین گزارش، مسجد الرسول(ص) از جمله مساجد فعال در میدان رسالت است که با برگزاری برنامه های مختلف آموزشی، برپایی اردوهای جهادی با همکاری بسیج، برپایی حلقه های  صالحین، سلسله نشست های سبک زندگی، مشاوره در موضوعات رفتار با والدین و همسر در رده های سنی نوجوان و جوان و میانسال و کهنسال،آموزش تفسیر مفاهیم نهج البلاغه و آموزش قرآن و مفاهیم آن، روخوانی و تجوید، برنامه های خلاقیت آفرین همچون رباتیک،چرتکه، موشک آبی، سودوکو توانسته در طول سال جوانان و نوجوانان را جذب این مسجد کند.

 

در حال حاضر و برای مقابله با ویروس کرونا نیز برنامه های جهادی همچون دوخت ماسک و توزیع در مراکز درمانی و در میان مردم،برپایی ایستگاههای صلواتی برای توزیع مواد ضدعفونی کننده و نیز پاکسازی و ضدعفونی معابر و خیابان ها و مساجد منطقه ۸ در دستور کار فعالین این مسجد است.

 

یادآور می شود، مسجد الرسول(ص)، در میدان رسالت واقع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت های مسجدی مسجد الرسول ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد