Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشری‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی سرپناه" گفت: ساعت ۹ و نیم  جمعه ۸ فروردین ماه، ماموران کلانتری ۱۱ امام‌زاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل فروشی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد، ۳ سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل فروشی شده و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه داخل مغازه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

به گزارش ایرنا،  این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت، ضمن شناسایی عاملان وقوع این جنایت، موفق شدند طی یک عملیات منسجم، آنان را در یکی از محلات شهرستان اسلامشهر دستگیر کنند.

سرهنگ سرپناه با اشاره به اینکه متهمان هیچ گونه سابقه کیفری نداشته اند، افزود: تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و چند عدد هندزفری و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت، از متهمان کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این‌که متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: با توجه به اپیدمی ناشی از شیوع ویروس کرونا که شرایط منحصر به فردی را برای زندگی اجتماعی رقم زده است، توصیه های بیش از پیش، توجه به اصل پیشگیری وضعی است.

هموطنان گرامی می‌بایست از طریق مدیریت یا مداخله در محیط، فرصت های ارتکاب جرم را به حداقل ممکن برسانند؛ لذا با توجه به اینکه بزهکاران معمولا به دنبال تامین منافع اقتصادی خود هستند، شهروندان باید با اتخاذ تصمیمات عاقلانه در برخورد با شرایط وقوع جرم از سوی مجرمان در حوزه‌های مختلف، مانع از ظهور و بروز جرم شوند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک به وقوع جرم، مراتب را بلافاصله به شماره آشنای ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 496495 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز