Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی مدیرعامل بیمارستان رازی اهواز گفت: همه بیمارانی که مشکوک به کرونا ویروس هستند از سراسر استان به این بیمارستان ارجاع می‌شوند و پس از چکاپ و غربالگری درمان و یا توصیه‌های مورد نیاز به آن‌ها گفته می‌شود.

او افزود: یکی از حساسیت‌های جدی ما سلامت کادر درمانی است، و  تاکنون با نکات ایمنی انجام شده تنها تست کرونا ۲ تن از همکاران ما مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره بندی بیان دشات: افرادی که تب، سرفه و بدن‌درد دارند باید ابتدا به درمانگاه‌ها مراجعه کنند و بعد از ویزیت از سوی پزشکان در صورت نیاز به بیمارستان ما ارجاع داده می‌شوند.

مدیرعامل بیمارستان رازی اهواز تصریح کرد: ما نمی‌دانیم به پیک بیماری در کشور رسیده‌ایم یا نه، اما می‌توانیم بگوییم ما از شرایط کم آغاز کرده و در یک سطح ثابت مانده‌ایم، اما در ادامه اینکه سطح کاهش یا افزایش پیدا می‌کند، اطلاعی نداریم.

این مقام مسئول گفت: اگر مردم در خانه بمانند و روابط فرد به فرد را کاهش دهند شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند