Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی ،میزان تولید سالانه مصنوعات پلاستیکی در شهرک صنعتی مرکز این استان را افزون بر ۱۴ هزار تن عنوان کرد. 

وی اظهار داشت:با گزارش ثبت سفارش انجام شده، اکنون ۸۰درصد از تولیدات این نوع از محصولات به کشورهای عراق، کویت، لبنان، رومانی و سوئد صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مصنوعات پلاستیکی تولیدی این استان در قالب انواع سفره، پاکت زیپ‌دار، دستکش، کیسه‌های فریز و زباله مرغوب است که بخش عمده‌ای از آن از سوی بازرگانان کشورهای یاد شده ثبت سفارش داشت شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کارخانه تولید مصنوعات پلاستیکی از سال ۱۳۷۰ در شهرک صنعتی شهرکرد به مساحت ۴ هزار مترمربع راه‌اندازی شد و هم‌اکنون بزرگترین واحد مصنوعات پلاستیکی این استان است.
منزوی ادامه داد:۱۵۰ کارگر در این واحد مشغول به کار هستند و با ابتکار عمل توانسته‌اند از ۲۸ سال پیش تاکنون تمام دستگاه‌های موجود در ۴۰ خط تولیدی را تعمیر، بازسازی و بهینه‌سازی کنند.
وی تاکید کرد: این واحد تولیدی سالانه ۱۰ هزار تن گرانول پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) را مصرف می‌کند و با اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی در سال "جهش تولید "، امید است زمینه اشتغال در صنعت مصنوعات پلاستیکی استان به بیش از ۳هزار نفر برسد.

به گفته وی، سرمایه‌گذاری در صنعت پلاستیک و پلیمر با شیوه‌های نوآورانه و مبتکرانه در محصولات جدید با تکیه بر مواد اولیه تولید شده داخلی پتروشیمی‌های کشور، یکی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب این استان است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان در این شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری صنایع پتروشیمی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری صنایع پتروشیمی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری صنایع پتروشیمی چهارمحال و بختیاری مصنوعات پلاستیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد