Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:35:48 GMT

نسخه الکترونیک «وای آدم‌ها چقدر خوشحال‌اند» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۴۸

نسخه الکترونیک کتاب کودک «وای آدم‌ها چقدر خوشحا‌ل‌اند» به نویسندگی لیلا ملت دوست و تصویر گری فاطمه مس چی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نسخه الکترونیک کتاب کودک «وای آدم‌ها چقدر خوشحا‌ل‌اند» به نویسندگی لیلا ملت‌دوست و تصویرگری فاطمه مس چی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مولف که در رشته فلسفه تحصیل کرده و مربی کودکان است با اشاره به چاپ این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سعی کردم فلسفه و دانسته‌های مربی‌گری کودک را با هم تلفیق کنم و از این طریق با ارائه یک داستان وارد فضای کودکان شوم. در واقع کتاب «وای آدم‌ها چقدر خوشحال‌اند» یک نوع نگاه فلسفی به دنیاست که علاوه بر گروه سنی ابتدایی که مخاطبان اصلی کتاب هستند بزرگسالان نیز می‌توانند آن را مطالعه کنند و از زبان قصه به دنیای کودکان ورود کنند.

وی ادامه داد: موضوع کتاب نگاه ما به دنیا را شامل می‌شود؛ اینکه این نگاه محدود بوده، در حالی که دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم بسیار وسیع است.

نویسنده اثر «وای آدم‌ها چقدر خوشحال‌اند»با بیان اینکه این قصه از زبان موش‌ها روایت شده است، افزود: موش‌های قصه نمادی از آدم‌های عادی هستند که در دنیای فکری محدود خود اسیر شده اند در حالیکه دنیای واقعی وسیع تر از تصور ما هم به لحاظ فکری، فیزیکی، ابعاد روانی و معنوی... است.

ملت‌دوست گفت: با توجه به اینکه مربی بچه‌ها هستم، تا حدودی می‌توانم بگویم علائق آنها، نوع نگاهشان به مسائل و دنیا را می‌شناسم و در واقع با جذابیت‌های آن آشنا هستم. این دانسته‌ها را با رشته‌ای که در آن تحصیل کرده‌ام تلفیق و سعی کردم یک قصه کودکانه با نگاه فلسفی بنویسم.

وی با اشاره به چاپ الکترونیک این کتاب گفت: این اتفاق خوبی است و باعث می‌شود مخاطبان کتاب طیف وسیعی را در بر بگیرد و امکان این را داشته باشند که از فضای مجازی تهیه کرده و مطالعه کنند.

یادآور می‌شود نسخه الکترونیک کتاب «وای آدم‌ها چقدر خوشحال‌اند» نوشته لیلا ملت‌دوست در ۲۸ صفحه از سوی انتشارات سروش منتشر شده است و به زودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.

علاقه مندان به تهیه نسخه الکترونیک آن می‌توانند به نرم‌افزارهای کتابخوان فراکتاب و طاقچه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک کتاب نسخه الکترونیک فضای مجازی نسخه الکترونیک ملت دوست منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا(ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود.

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گل‌های قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان میچرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید: «پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد.

کتاب «نقاشی قشنگ» در 24 صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد