Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:02:30 GMT

تونل استریل در البرز تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۶۱۳

تونل استریل در البرز تولید شد

یک شرکت دانش بنیان البرزی با توجه به شرایط کشور و نیاز مردم اقدام به تولید تونل استریل کرده است که مردم با گذر از آن ضدعفونی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان البرز، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی با یک انجمن مردم نهاد جوانان اقدام به انعقاد تفاهم نامه کردند و در این میان ساخت چند سازه صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از محصولات تولید شده این شرکت که به مدت ۳۵ شبانه روز و به پاس تشکر از کادر درمانی تولید و  راه اندازی شده، تونل ضدعفونی تمام استریل سطح بدن، لباس و وسایل همراه مردم به مدت یک دقیقه به روش ابر بخار و یون نقره است که برای نخستین بار در ایران تولید می‌شود.

این تونل هم اکنون در یکی از مراکز خرید استان به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

تونل ضدعفونی در مکان‌هایی از جمله مراکز خرید، ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی، ایستگاه‌های قطار، مترو، پادگان‌ها و مجتمع‌های مسکونی کاربرد دارد.

گفتنی است، با عبور از این تونل استریل؛ کلیه سطوح از هر گونه آلودگی میکروبی، باکتری‌ها، انواع ویروس و میکروارگانیسم‌ها بدون هر گونه حساسیت پوستی و تنفسی استریل و ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید البرز تونل فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید

زینلی کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پیشنهاد تأسیس کارخانه کویر تایر در سال ۶۷ از همفکری در یک دوره قرآن شروع شد و در سال ۶۷ با تأسیس این کارخانه با هدف اشتغال زایی موافقت شد و امروزه در تمامی حوزه‌های مختلف صنعت در کشور رتبه اول را داریم به طوری که در سال ۱۴۰۱، ۱۶۱ میلیارد تومان سود و پارسال ۸۱۶ میلیارد تومان سود کردیم که این پول خرج توسعه استان می‌شود.

او افزود: منابع مالی دولت سرشار نیست و با این حرکت کند مملکت به رشد کامل و افقی که در انتظار داریم نمی‌رسد بنابراین باید جهشی داشته باشیم و یک میانبر برای توسعه پیدا کنیم که راهکار آن این است که مردم را از طریق تأسیس شرکت پروژه و روی آوردن به بورس پای کار بیاوریم.

زینلی بیان کرد: اگر تأسیس شرکت پروژه مبتنی بر مزیت‌های نسبی هر منطقه را برای مردم معنا و تفسیر کنیم می‌تواند راهکار بزرگ و موثری برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های مختلف باشد، زیرا هرجا که مردم پای کار بیایند سعه بیشتر و سریع‌تر می‌شود.

کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی ادامه داد: نقدینگی در کشور وجود دارد و باید در مسیر بورس هدایت شود و بورس امین منابع مالی مردم خواهد بود؛ این اطمینان را می‌دهیم که نظارت‌های سختگیرانه در این قضیه وجود دارد و جایگزین مردم در حوزه نظارت بر منابع مالی آنها است.

او عنوان کرد: همچنین باید ساز و کاری تعریف شود تا از ظرفیت صنوف، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی که متشکل از مردم هستند استفاده درست در جهت توسعه و اشنغالزایی جدید شود تا با جمع آوری منابع اندک به کار‌های بزرگ در زمینه اقتصادی و توسعه استان و کشور برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد