Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:58:16 GMT

رایحه دل انگیز نسیم مهر رضوی در مازندران وزیدن گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۷۷۲

رایحه دل انگیز نسیم مهر رضوی در مازندران وزیدن گرفت

رایحه دل انگیز طرح نسیم مهر رضوی توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران امروز(۱۱فروردین)با حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان های درگیر با کرونا شهرستان ساری وزیدن گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مرحله اول طرح «نسیم مهر رضوی» امروز(۱۱فروردین)به همت خادمیاران رضوی استان مازندران با توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته نبات و نمک تبرکی حرم مطهرامام رضا(علیه السلام)، در بین بیماران کرونایی، پزشکان و پرستاران این مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان های مرکز استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان مهر رضوی با هدف تجلیل و قدردانی از پزشکان و پرستاران بعنوان مدافعان سلامت و عیادت از بیماران درگیر با ویروس کرونا و همچنین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت به دو بیمارستان امام خمینی(رحمت الله علیه) و ولایت مرکز استان مازندران رفتند با ذکر صلوات، قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) و مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه، دل های مدافعان سلامت و بیماران را روانه پنجره فولاد کردند.

«محمداسماعیل امامزاده» امروز(11فروردین) ضمن تشریح اقدامات خادمیاران رضوی مازندران برای مقابله با کرونا به خبرنگاران گفت: طرح«نسیم مهر رضوی» همزمان با سراسر کشور با هدف ایجاد دلگرمی بین بیماران مبتلا به کرونا ویروس و کادر درمانی  در بیمارستان های درگیر کرونا استان برگزار شده است.

 

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران اظهار کرد: تلاش می شود سه هزار وعده غذای حضرتی در قالب این طرح در بیمارستان های امام خمینی(ره) و ولایت شهرستان ساری بیمارستان هایی در شهرستان های بابل و قائمشهر توزیع شود. 

وی با بیان اینکه در نخستین روز از جاری شدن نسیم مهر رضوی در مازندران، خادمیاران رضوی کانون مرکزی شهرستان ساری با حضور در بیمارستان های امام خمینی (ره) و ولایت ساری، ضمن قدر دانی از مجاهدت ها و تلاش شبانه روزی و بی وقفه و خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران، ضمن دلجویی و ابراز هم دردی با بیماران درگیر با ویروس کرونا، شفای عاجل آنان را از خداوند متعال مسئلت کردند، افزود: در این مرحله ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته نبات و نمک تبرکی حرم مطهرامام رضا(علیه السلام) توزیع شد.

 

امامزاده یادآورشد: در روزهای آینده ۸۰۰ پرس غذای تبرکی گرم در بیمارستان های درگیر با کرونا شهرستانهای بابل و قائمشهر و ‌‌‌‌‌‌‌‌۱۰۰۰ بسته تبرکی و پکیج فرهنگی در بیمارستان های دیگر شهرهای استان که درگیر با کرونا هستند، توزیع می شود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت مقابله با کرونا بیمارستان امام خمینی ساری خادمیاران رضوی اعیاد شعبانیه خادمیاران رضوی نسیم مهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود در راستای مقابله با قاچاق چوب، از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌