Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:58:39 GMT

ژاپن ممنوعیت‌های مسافرتی خود را تشدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۸۲۷

ژاپن ممنوعیت‌های مسافرتی خود را تشدید کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ژاپن در ادامه تلاش برای توقف شیوع ویروس کرونا، ورود شهروندان خارجی از کشور‌های آمریکا، چین، کره جنوبی و اکثر کشور‌های اروپایی به خاک خود را ممنوع کرد.

روزنامه آساهی روز دوشنبه گزارش داد ورود شهروندان غیر ژاپنی که در دو هفته اخیر در هر یک از این کشور‌ها بوده اند، ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته منابع دولتی ناشناس، توکیو همچنین ممکن است سفر به یا از برخی کشور‌های جنوب شرق آسیا و آفریقا را ممنوع اعلام کند.

ژاپن همچنین به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا مجبور به تعویق یکساله بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ شد. آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به توافق رسیده است. آبه گفت المپیک توکیو به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در تابستان ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

تاکنون هزار و ۸۶۶ نفر در ژاپن به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که از این تعداد ۵۷ تن جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نخست وزیر ژاپن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیگانه هراس خواندن ژاپن و هند،‌ آن‌هم از سوی جو بایدن غافلگیرکننده بود؛ چرا که دولت او از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۲۱ همواره بر تقویت روابط با این دو کشور تأکید کرده است. 

بایدن که پیش‌تر اتحاد با ژاپن را به‌ویژه در مورد امنیت جهانی «اتحادی ناگسستنی» دانسته بود، در اظهارات اخیر خود با مقایسه اقتصاد دو کشور هند و ژاپن با چین و روسیه، دلیل شرایط بد اقتصادی این کشورها را عدم پذیرش مهاجران خوانده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در هتلی که عمده اهداکنندگان آن آسیایی-آمریکایی بودند گفت که اقتصاد ایالات‌متحده «به خاطر شما و بسیاری دیگر» در حال رونق است، چون ما «پذیرای مهاجران هستیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد