Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:49:15 GMT

روز طبیعت در خانه بمانید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۱۶۰

روز طبیعت در خانه بمانید

مهرداد آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شهروندان با حفظ سلامتی خود و دیگران و خارج نشده از منزل می توانند پس از شکست ویروس کرونا با آسودگی خاطر از مناظر زیبای طبیعت دیار الوند لذت برند.

وی افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی. دوشادوش همکاران و حافظان انفال در استان با حضور در عرصه‌های منابع طبیعی علاوه بر گشت و مراقبت در راستای کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه، از تردد و رفت و آمدهای بی مورد به جنگل‌ها و مراتع جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اضافه کرد: برخی از شهروندان در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز به ویژه روز طبیعت با هدف تفریح و سرگرمی در دامن طبیعت حضور می یابند که امسال به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روز ۱۳ بدر از تردد شهروندان به سمت جنگل و طبیعت جلوگیری می شود.

آزادی اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان به ویژه دوستداران طبیعت، همسو و همراه با خادمان انفال تا رفع خطر شیوع ویروس کرونا از هر گونه طبیعت گردی و گردش و تفریح در عرصه‌های جنگلی، مراتع و تفرجگاه های جنگلی و اراضی جنگلی خودداری کنند و با خدمت گزاران عرصه های منابع طبیعی و فعالان سلامت نهایت همکاری را داشته باشند. 

همدان دارای سه هزار و ۱۴۶ هکتار پارک و تفرجگاه جنگلی است که شهرستان‌ نهاوند ۷۶۸ هکتار، ملایر۵۰۰ هکتار، اسدآباد ۳۹۶ هکتار، همدان ۳۴۶ هکتار، کبودراهنگ ۲۱۷ هکتار، بهار۵۶۶ هکتار، رزن ۶۵ هکتار، فامنین ۱۵ هکتار، تویسرکان ۲۷۳ هکتار پارک جنگلی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان روز طبیعت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان روز طبیعت ویروس کرونا همدان روز طبیعت منابع طبیعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار شهرستان پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل