Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل روابط عمومی شهرداری تبریز از ساخت مستندی از تلاش‌های بی وقفه پاکبانان در جلسه‌ای که در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ،سعید حاجی‌زاده مدیر کل روابط عمومی شهرداری تبریز گفت : پاکبانان عاشقانه، خالصانه و با غیرت در میدان مبارزه علیه کرونا ویروس به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و شایسته است که از جان‌گذشتگی‌ این عزیزان به صورت شایسته به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده در این جلسه که با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، معاونین سازمان و نماینده پاکبانان برگزار شد به صحبت‌های خود چنین ادامه داد : در شرایط کنونی که یکی از حساس ترین برهه‌های تاریخ است این پاکبانان هستند که برای سلامت شهر و شهروندان و پا به پای کادرهای درمانی در جنگ بیولوژیکی علیه کرونا با غیرت و تعصب مبارزه می‌کنند و هیچ ادعایی ندارند.

او افزود : هرچند که نمی‌توان به هیچ گونه این فداکاری و از جان‌گذشتگی را جبران کرد اما در تلاشیم با ساخت این مستند لااقل بتوانیم قدردان گوشه‌ای از ایثارگری‌های پاکبانان خدوم باشیم.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این نشست با بیان اینکه پاکبانان عاشقانه خادم شهر و شهروندان هستند و من هم لذت میبرم که خادم پاکبانان هستم رو به حاجی‌زاده کرد و گفت : از طرف پاکبانان از این اقدام حضرت عالی کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال خواستارم تا توفیق هرچه بیشتر خدمت به این قشر زحمتکش و جان برکف را برای ما عنایت فرماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم