Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@03:22:16 GMT

5 میلیون یورو از منابع طرح پتروشیمی صدف عسلویه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۵۸۱

5 میلیون یورو از منابع طرح پتروشیمی صدف عسلویه آزاد شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه از آزادسازی حدود پنج میلیون یورو از منابع ارزی مسدود شده این طرح در بانک صنعت ومعدن خبر داد. به گزارش پول نیوز، مجتبی فلاح‌خرسند با اشاره به اینکه عمده مشکل ارزی این طرح به اعتبار اسنادی و منقضی شدن آن مربوط بود، افزود: با پیگیری‌ها از سوی بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی موفق به دریافت تمدید یکساله اعتبار اسنادی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، مسدودی ارزی در بانک صنعت ومعدن را مشکل دیگری عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های بانک صنعت و معدن حدود 5 میلیون یورو از منابع مسدود شده، آزاد و به سازندگان پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه به کسری منابع ارزی اشاره و اظهار کرد: از طریق فاینانس بخشی از این کسری تامین شده و بقیه از طریق بانک تجارت و بانکی در لندن برای تأمین منابع در حال پیگیری است.
راه اندازی صدف عسلویه در 1401   فلاح‌خرسند درباره پیشرفت پروژه صدف عسلویه گفت: به دلیل مشکلات و ورشکستگی پیمانکار اجرایی، پیشرفت پروژه در عدد 43 درصد متوقف شده بود که با تلاش‌های انجام شده، پیمانکار ساختمان نصب دوباره تعیین شد و با تجهیز کارگاه امید می‌رود در سال جدید مطابق با زمان‌بندی پیشرفت داشته باشد.
وی ادامه داد: برنامه پیش‌بینی شده برای این پروژه 26 ماهه بوده و مطابق با برنامه تعیین شده از سوی هلدینگ خلیج‌فارس و شرکت پترول، تکمیل عملیات ساخت و نصب در پایان 1400 و راه‌اندازی آن در 6 ماه نخست سال 1401 اعلام شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پترول پتروشیمی آزادسازی منابع ارزی بانک صنعت صدف عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست

احمد مهدوی گفت: نامه تشکل‌ها به رهبری موضوع جدیدی نیست و موارد آن تا حد زیادی مرتفع شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص نامه تشکل‌ها به رهبری گفت: محتوای این نامه پیش از این نزد رهبری برده شده و اتفاقا موارد آن تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مهدوی ابهری ادامه داد: موارد مطرح شده در خصوص عدم اطلاع انجمن‌ها از خطاب نامه و امضای آن کذب می‌باشد و این موضوع که امری کارشناسی و اقتصادی بوده ارتباطی به بورس کالا ندارد.

دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی افزود: رسانه‌ها به جای حاشیه‌سازی باید به دنبال همدلی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود