Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:51:12 GMT

محورهای مسدود شده خراسان جنوبی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۸۳۳

محورهای مسدود شده خراسان جنوبی بازگشایی شد

اسدالله جلال زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های خراسان جنوبی افزود: با توجه به بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان شروع شده تمامی محورهای مواصلاتی باز است اما با توجه به شدت و تداوم بارندگی‌ها احتمال مسدود شدن وجود دارد که لحظه‌ای و مقطعی است. 

وی یادآور شد: شدت بارندگی‌ها در استان وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیرها را در پی دارد اما بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده محور مسدود در استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته در چندین محور به علت طغیان رودخانه محدودیت ترافیکی انجام پذیرفته که به صورت مقطعی است لذا رانندگان در این محورها باید با احتیاط تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی عنوان کرد: هم اکنون طبق گزارشات از گشت‌های مستقر در طول محورها و تصاویر دریافتی از مرکز مدیریت راه‌ها در اکثر محورها شاهد بارش باران  همراه با مه گرفتگی مقطعی هستیم رانندگان با احتیاط سفر کنند.

جلال زاده گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آخرین وضعیت ترافیک و جوی استان جویا شوند.

سامانه بارشی از روز گذشته وارد خراسان جنوبی شده و اغلب نقاط استان را در برگرفته است.

طبق اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور بارندگی‌ها یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در خراسان جنوبی بسیار سنگین است.

هواشناسی برای امشب و فردا در ارتفاعات استان ریزش برف را نیز پیش‌بینی کرده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک حمل و نقل خراسان جنوبی راهداری و حمل و نقل جاده مدیریت بحران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بارندگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند