Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:06:49 GMT

پلمب ۳۶ واحد صنفی غیرضروری فعال در کمیجان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۰۸۳

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در راستای طرح مقابله با ویروس کرونا در بازدید از واحد‌های صنفی در سطح این شهرستان ۳۶ واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری پلمب شدند.

سرهنگ فراهانی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری، اقدامات پیشگیرانه پلیس در این زمینه در سطح شهرستان کمیجان تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در این راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کمیجان در طرح مقابله با ویروس کرونا از واحد‌های مختلف صنفی اقامتی، تفریحی، ورزشی و... در سطح این شهرستان بازدید کرده و ۳۶ واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری را به دلیل انجام تخلفات متعدد و بی توجهی به مصوبات کمیته پدافند زیستی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و تعطیلی هرگونه اجتماعات غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در سطح جامعه بیان کرد: پلیس برای حفظ سلامت و امنیت روانی مردم طبق قانون با متخلفان برخورد کرده و از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقاء ایمنی شهروندان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا نیروی انتظامی شهرستان کمیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی