Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:39:55 GMT

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۰۹۷

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز

ایسنا/یزد فرماندار مهریز اعلام کرد: تردد در شهر مهریز فقط از بلوار امام خمینی(ره) امکان پذیر است و مسیر میانکوه و کنجکوه از محدوده سیل‌بند مسدود شده است.

«رضا زارع زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مهریز با موضوع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا(ممنوعیت سفر و تردد غیر ضروری) در مهریز برگزار شد و تصمیماتی نیز در این باره اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه تعطیلی کلیه اصناف غیرضروری شهرستان پیرو مصوبات جلسات قبل را تا بیستم فروردین ماه تمدید کرد و افزود: با عنایت به تعیین ضرب الاجل یک روزه جهت بازگشت کلیه مسافران به موطن اصلی خود در ستاد و قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرستان از بامداد روز شنبه نهم تا بیستم فروردین ماه با مسئولیت نیروی انتظامی ، پلیس راه و همکاری ناحیه مقاومت بسیج طبق مصوبه شورای تامین اعمال می‌شود.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مسیر دهستان میانکوه و مسیر کنج کوه( در محدوده سیل‌بند مهریز) نیز تا بیستم فروردین ماه مسدود شده است، گفت: تحت هیچ شرایطی محدودیت توزیع سوخت و تعطیلی جایگاه سوخت رسانی و افزایش قیمت در سطح شهرستان مهریز وجود ندارد لذا شهروندان مهریزی به هیچ شایعه ای توجه نکنند.

زارعزاده در پایان نیز گفت: امسال روز سیزده به در نخواهیم داشت و مسیر روستاهای ییلاقی و همچنین تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های مهریز محدود و مسدود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس فرماندار مهريز کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار

عبدالغفور عتید، رئیس فوایدعامه طالبان برای بدخشان می‌گوید بر اثر بارندگی‌های شدید صبح امروز سرک عمومی این ولایت به‌روی ترافیک مسدود شده است. 

وی افزود سیلاب‌ها در بیش‌تر از ۱۰ نقطه‌ای مسیر شاهراه عمومی بدخشان - تخار در قریه‌های «کته دره و بلوچ‌های» ولسوالی‌های کشم و ارگو بندش ایجاد کرده و این مسیر در حال حاضر مسدود می‌باشد.

گفته می‌شود که براثر سرازیر شدن سیلاب، چند نقطه در مسیر شاهراه بدخشان-تخار تخریب شده است.

این درحالیست که مسئولان در ولسوالی کشک رباط سنگی می گویند که شاهراه هرات_تورغندی به روی رفت‌وآمد باز است.

این شاهراه شب گذشته برای لحظاتی بسته بود و پس از آن از سوی مسئولان بازگشایی شد.

به گفته منابع محلی مسیر رفت و آمد سرک هرات تورغندی به دلیل شکستگی پل پروانه مسدود شده بود.

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان در تازه‌ترین اعلامیه‌‌اش از جاری‌شدن سیلاب‌های شدید در شش ولایت کشور خبر می‌دهد.

سیلاب‌های اخیر در افغانستان خسارات جانی و مالی در برخی ولایت‌های افغانستان در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی