Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:00:56 GMT

تشدید محدودیت عبور و مرور در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۱۱۹

تشدید محدودیت عبور و مرور در کرمانشاه

سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با محدودیت‌های ورودی و خروجی به استان از هشتم فروردین ماه اجرا شده است.

وی گفت: در مرحله اول این محدودیت و ممنوعیت شامل پلاک‌های خارج از استان بود تا افرادی که رعایت نکردند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان داشت: این طرح برای آن دسته از مسافرانی که رعایت نکردند و سلامت خود و سایرین را به خطر انداختند انجام می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: مرحله دوم از روز گذشته شروع شد طرح محدودیت بین شهری است، یعنی پلاک‌های هر شهر فقط تردد در همان شهر را دارد و به عنوان مثال پلاک ۱۹ استان کرمانشاه تردد در شهرهای دیگر را ندارد و در صورت رعایت نکردن شامل جریمه نقدی و توقیف خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از فردا ساعت یک بامداد خروج از شهرها و بخش‌ها با وسایل نقلیه ممنوع است، عنوان کرد: توقف و تردد در حاشیه پارک‌ها، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها حتماً در سطح شهرها به خصوص در کلانشهر کرمانشاه ممنوع است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: این ممنوعیت علاوه بر اینکه پلاک‌های خارج از شهر با ممنوعیت روبرو می‌شود، چنانچه ضرورت تشخیص داده شود، هر شهر هم داخل امان شهر محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و برابر قانون شامل جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف خودرو در پارکینگ به مدت یک ماه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قوانین عمومی راهور در بحث تخلفات و محور تخلفات حادثه ساز به ویژه تخلفات مربوط به این ایام باشد، قطعاً برابر با قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است و به طور حتم مأمورین با قاطعیت برای حفظ سلامت مردم کوتاه نخواهند آمد و برخورد خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ضمن اینکه تخلفات غیر ضروری همچون دور دور کردن، تغییر خطوط حرکت، تردد غیر مجاز و غیر ضروری، حرکات مارپیچ، جعل پلاک، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و تک پلاک نیز مشمول توقیف می‌شود.

کد خبر 4889058

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت تردد کرمانشاه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران ضدعفونی تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟

آیا اخبار ناگوار را برای حفظ سلامت روان مان نباید دنبال کنیم؟ بهتر است در انکار به سر ببریم؟ بنظرتان این توصیه‌ها درست است؟ آنهم با توجه به اینکه هر کدام از ما شیوه خودمان را برای به آرامش رسیدن و مواجهه با شرایط سخت داریم.

به گزارش خبرآنلاین، امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران در این باره با تاکید بر اینکه بهتر است از پی گیری کردن اخبار نا معنبر بپرهیزید، می‌افزاید: آنچه ما را آزار می‌دهد و دچار تنش می‌کند، دریافت اطلاعات از کانال‌های مختلف خبری است.

فقط یک یا دو کانال معتبر خبری را دنبال کنید. ما خیلی وقت‌ها در زمان‌های سخت از خودمان غافل می‌شویم؛ داشتن خواب کافی، روتین روزانه، تحرک بدنی و داشتن رژیم غذایی سالم به بهبود شرایط روحی مان کمک می‌کند. بعلاوه بهتر است از انزوا پرهیز کنیم و با تکیه بر استقاده از ظرفیت‌های اجتماعی و انسانی با هدف اینکه همدرد هم باشیم، التیام بیشتری را فراهم می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۶ اردیبهشت
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • ببینید | مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد