Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به منظور تشویق شهروندان برای در خانه ماندن، مسابقه عکاسی «این یزد» در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

«عباس ملازینلی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی بین اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های متنوع نقش مهمی در پویایی بیش از پیش جامعه ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود که در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «این یزد» کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: این مسابقه که با رویکردی متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره‌های عکاسی برگزار می‌شود، مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند.

وی با بیان این‌که گردشگری خانگی اصلی ترین موضوع مسابقه عکاسی «این یزد» است، تصریح کرد: شهروندان برای شرکت در این مسابقه باید از سوژه‌های جالبی که در خانه آنها وجود دارد عکاسی کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ملازینلی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را تا ۱۵ فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و تصاویر خود را به دایرکت صفحه  inyazd ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد کروناویروس سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد مسابقه عکاسی مسابقه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر