Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:45:35 GMT

صدور بیش از 5 هزار برگه جریمه 500 هزار تومانی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۴۱۰

صدور بیش از 5 هزار برگه جریمه 500 هزار تومانی

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: از بامداد روز جمعه هشتم فروردین تا امروز برای متخلفات طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود 5 هزار برگ جریمه 500 هزار تومانی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح اجتماعی است و اولا تقدیر می کنیم از مردم اما هنوز هم عده قلیلی هستند که کار اشتباه خودشان را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: حدوداً از بامداد روز جمعه هشتم فروردین 5 هزار برگ جریمه نیم میلیون تومانی برای خودروهای متخلف که به این طرح توجه نکرده اند در کل کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در کل کشور هم حدود 730 خودروی هنجار شکن هم خودروی‌شان توقیف شده است که این خودروها یک ماه در توقیف پلیس خواهد ماند.

سرهنگ جهانی گفت: در مبادی ورودی و خروجی استان تهران حدود 5 هزار خودرو از ادامه سفر یعنی چه ورودی به تهران و چه خروج از تهران بازمانده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا پلیس اجتماعی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟