Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ حسن ظهوری - طب چند روز گذشته طبق آمار رسمی، میزان مبتلایان در یک روز، از ۲۹۰۰ نفر پایین‌تر نیامده و این در حالی‌است که حتی در اوایل فروردین، آمارها از ابتلای روزانه حدود ۱۲۰۰ نفر خبر می‌داد.

اگرچه تعطیلات نوروزی از حجم ترددهای شهری کاسته اما آمار مبتلایان بالاتر رفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که اکنون، کسانی که یک هفته یا کمی بیشتر، مبتلا شده‌ بودند و دوران پنهان بیماری را طی می‌کردند، حالا سر از تست‌های مثبت کرونا درآوردند.

نشانه‌های بی ملاحظگی مردم در روز ۲۴ اسفند را حالا داریم یک به یک می‌بینیم اما ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. اول اسفند و کمی پس از تحویل سال، سفرهای نوروزی علی‌رغم اخطارهای جدی شروع شد. یعنی درست ۱۰ روز قبل از آماده شدن این گزارش. آنطور که مسئولان وزارت بهداشت می‌گویند، بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی حامل ویروس کرونا به نقاط دیگر ایران بودند. ویروسی که تا دو هفته زندگی پنهانی دارد. با گذشت ۱۰ روز حالا باید شاهد افزایش میزان مبتلایان باشیم.

 

بیشتر بدانید:

بازگشایی ادارات، عیدی دولت به کرونا (فیلم) تصمیم بزرگ؛ #سفر_نرویم (فیلم) هشدارهایی که نادیده گرفته شدند و ترس‌هایی که بازگشتند؛ سفر بزرگ کرونا در ایران (فیلم) مردم یا مسئولین، کدام مقصر گسترش کرونا در ایران هستند؟ (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/0031bU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • سرگیجه با آمار تورم
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد