Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:25:28 GMT

۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۸۳۸

۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن ۱۹ نفر، مصدومیت ۲۳ نفر و مفقود شدن سه نفر در حوادث جوی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اساس حوادث جوی هفته گذشته که در ۱۳ استان رخ داد، ۹ استان نیاز به خدمات پیش بیمارستانی و امدادرسانی سلامت داشتند که در مجموع تعداد کشته‌شدگان، مفقودین و مصدومین این استان‌ها به ۴۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: از مجموع ۴۵ نفر حادثه‌دیده در هفته گذشته، ۳۳ مصدوم مربوط به استانهای بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم و خوزستان بوده است که سیستان و بلوچستان و هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته‌اند همچنین ۱۹ نفر فوتی مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خوزستان بوده است که فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته و مفقود شدگان نیز در استان‌های هرمزگان ۲ نفر و خوزستان ۱ نفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث جوی اورژانس هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: سقوط خودروی سورای به داخل کانال آب در محور مهاباد- ارومیه ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد- ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه