Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:26:19 GMT

اهل شاخه: ترابی مرد سال ۱۳۹۸ بود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۲۴۷

اهل شاخه: ترابی مرد سال ۱۳۹۸ بود

مدافع تیم صنعت آبادان می‌گوید تعطیلی لیگ می‌تواند به تیم‌ها ضرر زیادی بزند چراکه خرج‌کرده تند و رویاهایی را در سر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره وضعیت کنونی خود در مقابله با ویروس کرونا گفت: وضعیت بدی شده و همه باید کمک کنیم و در خانه بمانیم که هر چه سریع‌تر این بیماری را ریشه کن کنیم تا همه چیز به روند عادی خودش برگرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز است که همه با هم کمک کنیم و مثل همیشه کنار هم باشیم. جا دارد تشکر ویژه از پرستاران و کادر پزشکی داشته باشم که از جانشان می‌گذارند و در این روزها حافظان سلامت هستند. امیدواریم هرچه سریع‌تر ویروس ریشه کن بشود تا این عزیزان نیز مزد زحماتشان را به بالاترین شکل ممکن بگیرند.

 

وی درباره بهترین بازیکن سال ۱۳۹۸ گفت:  بازیکنای زیادی بودند که می‌توانند مرد سال فوتبال ایران بشوند اما از نظر من مهدی ترابی لایق عنوان مرد سال فوتبال ایران می‌تواند باشد. قطعا بازیکنان دیگری نیز درخشیدند و می‌توانند این عنوان را مال خود کنند.

 

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره پیشنهادش برای آینده فصل نیز گفت: قطعا با این شرایط امکان ادامه ی لیگ نیست ولی امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری ریشه کن بشود و لیگ ادامه داشته باشد چزاکه تیم ها زحمت کشیدند و اتمام لیگ در حال حاظر شاید به تیم ها ضرر بزند چون خرج‌های زیادی کرده‌اند و رویاهای زیادی در سر دارند. سال خوبی برای نفت آبادان بود و اگر شرایط خوب باشد و مشکلات اصلی  به خصوص مشکلات مالی حل بشود امکان کسب سهمیه واسه نفت آبادان نیز است.

محمد اهل شاخه صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد اهل شاخه صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قند و شکر در میادین تره بار

قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)