Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار هادیانفر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آمارها ، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت 16 تا 20 رخ داده است که نشان دهنده خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

اخبار اجتماعی- وی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل های صادره ، ماموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر بطور جدی برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصا در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که موجب خلوتی جاده ها و معابر گردیده است ، متاسفانه برخی رانندگان قانون گریز از این موقیعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف را ایجاد کرده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش 64درصدی تصادفات در جاده ها را داشته ایم ، همچنین تعداد جانباختگان 59درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان 48درصد کاهش داشته ایم.

سردار هادیانفر بیان داشت: در این ایام عدم توجه به جلو در حین رانندگی با 45درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به میزان 19 درصد از بیشترین علل تصادفات جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: همچنین  از 25 اسفند 98 تا 4 فروردین 99 تعداد ترددها به استانهای شمالی 39درصد و میزان تردد مسافران به مرکز و جنوب کشور با 61 درصد کاهش داشته است، که در مجموع 59درصد نسبت به سال گذشته کاهش تردد در کل کشور را شاهد بوده ایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادفات رانندگی پلیس راه پلیس راهور تصادف جاده وسیله نقلیه تلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور