Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری گفت: اگر نیاز باشد، حتما باید و نباید‌های جدی‌تری را وضع می‌کنیم چرا که به هیچ وجه نمی‌توانیم سلامت مردم را نادیده بگیریم.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز دوشنبه در مجتمع تحقیقاتی انستیتو پاستور با بیان این که نیاز‌ها اصلی مردم را به اندازه کافی تامین کرده ایم، گفت: فروشگاه‌ها پر از اقلام و مواد مورد نیاز مردم است و مردم از این منظر دغدغه‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که در این بخش هم این موفقیت حاصل شود و با مردم همراهی کنند.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شورای عالی امنیت ملی بوده و اختیارات آن ویژه است، ادامه داد: دولت برای حفظ سلامت مردم مصمم است و بر همین اساس از ابتدا مراکز مهم اجتماعات را تعطیل کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: هیچ کس تصور نمی‌کرد در کشوری با مردم مسلمان و مذهبی، مراکزی مثل حرم حضرت امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) که از پایگاه‌های اصلی مردم بودند با استقبال و با تدبیر و عقلانیتی که به خرج داده شد و با اولویتی که به سلامت مردم داده شد و این گونه اجتماعاتی که می‌تواند مضر باشد، تعطیل شود.

جهانگیری با تاکید بر این که تقریبا بخش اصلی دولت تعطیل است، گفت:جا‌هایی مثل انستیتو پاستور نه تنها تعطیل نیست بلکه دوستان گاهی سه شیفت و ۲۴ ساعته کار می‌کنند و حتی به دلیل نیاز به خانه هم سر نمی‌زنند. جا‌هایی مثل بهداشت و درمان و جا‌هایی که برای زندگی مردم ضروری است فقط آن‌ها فعال نگه داشته شدند.

او با ابراز امیدواری به این که با همین روش بتوانیم زنجیره شیوع کرونا را شکست دهیم، گفت: البته اگر نیاز باشد دولت و ستاد مقابله با کرونا و حتما باید و نباید‌های جدی تری را وضع می‌کند چرا که ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم و آن نادیده بگیریم، موضوع اصلی امروز سلامت مردم است و اینکه ما مطمئن شویم به سلامت مردم آسیبی نمی‌رسد.

 

بیشتر بخوانید:

تکذیب محدودیت های ترافیکی / استانداری تهران حرفش را پس گرفت   تشکیل کارگروه ۷ گانه در پلیس پایتخت برای مقابله با کرونا

 

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هرجا لازم باشد برای حفظ سلامت مردم تصمیم سختی گرفته شود، می‌گیریم که البته این تصمیمات حتما باعث ناراحتی و فشار به عده‌ای می‌شود، ولی آنها باید بپذیرند که سلامت خود و دیگر مردم برای کشور و دولت و نظام مهم است.

جهانگیری گفت: برای حفظ سلامت باید تصمیماتی گرفته شود و اگر همراهی شود و با گزارش‌هایی که هست حتما این موفقیت حاصل می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور از مجموعه کادر فعال در انستیتو پاستور تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محدودیت کروناویروس دولت دوازدهم جهانگیری سلامت معاون اول رئیس جمهور سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود