Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: ما در حالی وارد سال ۹۹ شدیم که سال سختی را پشت سر گذاشتیم، چالش‌های بزرگ در سال گذشته داشتیم، که بزرگترین آن تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا بود. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت عصر امروز(دوشنبه، 11 فرودین 99) در نشست خبری با اشاره به آخرین اقدامات دولت در مقابله با گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: ما در حالی وارد سال 99 شدیم که سال سختی را پشت سر گذاشتیم، چالش‌های بزرگ در سال گذشته داشتیم، که بزرگترین آن تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گذر از این چالش‌ها در با کنار هم بودن به دست می‌آید، اظهار داشت: در آغاز سال جدید، جهان با چالش کووید 19 مواجه است، اما در ایران با تحریم و کرونا مواجه شده‌ایم.

تماس ویدئو‌کنفرانسی روحانی با 4 استاندار درباره آخرین اقدامات برای مقابله با کروناپیشنهاد نمایندگان برای حمایت از افراد فاقد بیمه در مواجهه با «کرونا»درخواست از رئیس شورای سلامت صداوسیما/ تأکید بر ضرورت پخش برنامه‌های آموزشی برای مقابله با کرونا

سخنگوی دولت تأکید کرد: باید پذیریم که زیستن در سایه تحریم و کرونا در پیش گرفتن سبک زندگی جدیدی در ترتیبات بین‌المللی است، دولت سال جدید را بدون تعطیلی آغاز کرده و تلاش کرده همه امکانات ملی و نهادهای مدنی و نهادهای حاکمیت و به‌ویژه گروه‌های اجتماعی و تک‌تک‌ مردم را به‌کار گیرد.

ربیعی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم کرونا زندگی‌مان را مختل کند، گفت: از هما اولین ساعات سال جدید بدون وقفه جلسات دولت برای مبارزه با کرونا در جریان بود و دولت تعطیل نشد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا علی ربیعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا علی ربیعی ویروس کرونا علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی (OIC) و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) به طور مشترک رویدادی فرهنگی سه روزه (OIC-CA 2024) در کوالالامپور با عنوان «پویایی‌های بین فرهنگی در جنوب شرق آسیا: وضعیت فعلی، فرصت‌ها و چشم اندازهای آینده» برگزار کردند.
 
این سمینار بین‌المللی از 22 تا 24 آوریل 2024 با موضوع «پرورش خرد، الهام بخشیدن به تعالی و شکل دادن به آینده» برگزار شد.
 
تمرکز این رویداد در روز اول متمرکز بر استراتژی‌هایی بود که برای پرورش بهتر آرمان‌های فرهنگی، احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و مشارکت سودمند هستند.
 
همچنین نقش سازمان همکاری اسلامی در ترویج نزدیکی فرهنگی میان کشورهای عضو آن مورد تاکید قرار گرفت، چرا که فرهنگ، ابزاری موثر برای قدرت نرم در جهان اسلام و فراتر از آن است.
 
در 23 و 24 آوریل نیز موضوعات مختلفی از جمله هوش مصنوعی، نقش گفت‌وگوی بین فرهنگی در حل مشکلات معاصر، نقش روشنفکران در به حداقل رساندن تضادهای اجتماعی از طریق مشارکت اجتماعی و... و وضعیت گفت‌وگوی بین فرهنگی در آسیای جنوب شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین در اولین روز این سمینار بین‌المللی، یک رویداد جانبی با موضوع نسل‌کشی فرهنگی اسرائیل علیه هویت تاریخی فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و آموزشی فلسطین برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم