Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:35:50 GMT

راه‌اندازی نظام اجاره‌داری حرفه‌ای در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۱۷۸

راه‌اندازی نظام اجاره‌داری حرفه‌ای در آینده نزدیک

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» درباره ساماندهی بازار اجاره‌بها و سیاستگذاری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، گفت: بازار اجاره همواره توسط بخش خصوصی ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌تر نهاد اجاره‌داری در کشور وجود نداشت،  افزود: موضوع اجاره‌داری حرفه‌ای به جد از سوی معاونت مسکن و ساختمان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده راه اندازی نظام اجاره داری حرفه ای را راهکاری قابل اطمینان برای نظم دادن به بازار اجاره عنوان کرد و افزود: از دیگر موضوعاتی که توسط وزارتخانه در خصوص بازار اجاره در دست پیگیری قرار دارد، تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان است که نیمه بهمن ۹۸ رونمایی شد.

وی ادامه داد: اطلاعات سامانه املاک و اسکان از سوی سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دیگر در حال جمع‌آوری است تا به سازمان امور مالیاتی تحویل داده شود.

معاون وزیر راه یادآور شد: هدف ما در وزارت راه و شهرسازی از تلاش برای راه اندازی این سامانه و تکمیل اطلاعات آن توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف، شناسایی خانه‌های خالی و هدایت آنها به بازار اجاره است.

به گفته محمودزاده، هدایت خانه‌های خالی به سمت بازار اجاره سبب می‌شود که شاهد تاثیر مثبت در بازار اجاره باشیم و با توجه به وضعیتی که اکنون برای مستاجران وجود دارد،  قابل درک است که بخش عمده‌ای از آنها به دلیل بحران کرونا، از عهده مخارج و هزینه کرایه واحدهای مسکونی برنمی‌آیند و امید است بتوانیم کمکی انجام دهیم تا شاهد روند کاهشی اجاره بها به جای افزایش آن باشیم.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی نرخ اجاره بها وزارت راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی بازار اجاره اجاره داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد

 تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه

به گزارش تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده