Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:58:09 GMT

فصل دوم «محرمانه خانوادگی» روی آنتن افق

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۷۶۳

فصل دوم «محرمانه خانوادگی» روی آنتن افق

به گزارش خبرگزاری مهر، در فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» چارچوب اصلی برنامه حفظ شده اما بخش‌ها و فضای برنامه تا حد زیادی تغییر یافته است. برخلاف فصل اول، دوربین، مهمان زوج‌ها نمی‌شود و این زوج‌ها هستند که برای گفت‌وگو به استودیوی «محرمانه خانوادگی» می‌آیند.

حسین فروتن، کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جباری سردبیر «محرمانه خانوادگی» بوده و ایمان جلیلی همانند فصل اول، اجرای برنامه را بر عهده دارد.

این مجموعه به ازدواج و مسائل گریبان‌گیر جوانان در این حوزه می‌پردازد. فصل اول «محرمانه خانوادگی» از آشنایی تا خواستگاری را مطرح می‌کرد و در فصل دوم به ماجراها، بایدها و نبایدها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج پرداخته می‌شود. زوج‌های جوان مهمان برنامه می‌شوند و در برابر دوربین از دوران نامزدی‌شان می‌گویند. مجری برنامه هم سعی می‌کند تا با طرح پرسش‌هایی از خرج و مخارج ازدواج مهمانان سر در بیاورد.

محرمانه خانوادگی محصول خانه مستند انقلاب اسلامی از دوشنبه یازدهم فروردین ماه هر روز ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

کد خبر 4889246 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه افق برنامه تلویزیونی صدا و سیما ویروس کرونا تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 نوروز فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه رادیویی برنامه تلویزیونی تعطیلی سینماها تعطیلات نوروزی رادیو سازمان صداوسیما محرمانه خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری