Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی از آمادگی ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستان برای شرایط حاد احتمالی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در ارتباط تصویری با رئیس جمهور گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی ۱۸ جلسه ستاد استانی برگزار شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با شیوع کرونا افزود:۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای شرایط حاد احتمالی آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی افزود:اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث بهبود شاخص های درمانی در این استان قابل تقدیر است. متوسط برخورداری از تخت بیمارستانی در استان زیر یک درصد بود که اکنون به ۱.۶ درصد رسیده است.

او افزود:از سفر سال گذشته هیات دولت به استان تا به امروز ۹۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت های استان اضافه شده است. در حال حاضر نیز ۶۵۰ تخت بیمارستانی نیز آماده افتتاح و ۱۰۰۰ تخت دیگر نیز در دست احداث است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی حسن روحانی کرونا استاندار آذربایجان غربی تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان