Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: با توجه به وجود محدودیت‎ها برای بیماری کرونایی امکان حضور خادمان حرم رضوی در استان بوشهر وجود ندارد از این رو تصمیم گرفته شد خادمیاران هم استانی با حضور در مراکز درمانی از کادر پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه با این بیماری قدردانی کنند.

وی بیان کرد: از هم استانی‌ها نیز انتظار است با خواندن صلوات خاصه امام رضا از راه دور برای شفای بیماران و بویژه بیماران  دارای ویروس کرونا به طور ویژه دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی ادامه داد: امروز بیماران و کادر پزشکی بیمارستان‌های استان بوشهر در طرحی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ناهار را به نیت مهمانی امام رضا (ع) صرف کردند و علاوه بر احتزاز پرچم‌های آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها، هدایه‌های متبرکی نیز به بیماران و کادر درمانی استان هدیه شد.

وی گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها حدود ۱۰ نفر خادمیار در طرح نسیم مهر رضوی مشارکت کردند که برخی از شهرستان‌ها با حضور ائمه جمعه همراه شد.

جمالی اظهار داشت: امیدواریم با عزم مسئولان و اهتمام جدی مردم هر چه زودتر این بیماری برطرف و عموم مردم سلامتی خود بازیابند.

وی بیان کرد: در این مسیر هر کس به سهم خودش ایفای نقش می‌کند که بدون شک سهم کادر درمان از سایران بیشتر است و باید با جدی گرفتن نکات پیشگیرانه و ماندن در خانه بار تحمیل شده بر دوش آنها را کاهش دهیم.

جمالی در بخش دیگری گفت: مشارکت‌ با کارگاه‌های جهادی برای تولید ماسک و ضدعفونی معابرشهری از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی در استان بوشهر است.

از ۹۳ بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۷۴ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان دوره درمانی خود راسپری می‌کنند و ۶ نفر جان باخته‌اند.

48

کد خبر 1370848

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم